Masaż leczniczy

Głównym zadaniem masażu leczniczego jest przyniesienie ulgi osobom, które zmagają się z różnego rodzaju schorzeniami kręgosłupa oraz zmianami zwyrodnieniowymi wynikającymi z regularnych przeciążeń. Poprawnie wykonywany masaż leczniczy nie tylko pozytywnie wpłynie na kondycję Twojego ciała, ale też wspaniale Cię zrelaksuje.

Jak wygląda masaż leczniczy w Fizjo&Well?

Masaż leczniczy bazuje na technikach masażu klasycznego. Koncentruje się jednak na fragmentach ciała, które są zmienione chorobowo, oraz tkankach sąsiadujących. Fizjoterapeuta w trakcie zabiegu będzie stosował między innymi techniki głaskania, ugniatania, rozcierania i oklepywanie. W masażu leczniczym zwykle używa się też substancji, które zapewniają poślizg na skórze i chronią przed otarciami. Mogą to być lecznicze kremy, maści i żele o działaniu przeciwbólowym i przeciwzapalnym.

Masaż rehabilitacyjny na Ursynowie

Masaż leczniczy może być wykonywany tylko przez certyfikowanych fizjoterapeutów. Nieprofesjonalna terapia może nieść poważne konsekwencje dla Twojego zdrowia. W naszym salonie na Ursynowie z każdym pacjentem przeprowadzamy pogłębiony wywiad, który pomaga nam w postawieniu trafnej diagnozy i dobraniu odpowiedniego stylu masażu. Najpierw dobrze poznamy Twoje ciało, obecny stan zdrowia i dolegliwości. Potem dobierzemy techniki oraz intensywność masażu, która pozwoli skutecznie wyeliminować przyczynę bólu.

Dla kogo jest przeznaczony masaż leczniczy?

Masaż leczniczy to zabieg dla tych, którzy cierpią na bóle spowodowane wadami postawy. Zalecamy go osobom z siedzącym trybem życia, nadwagą. Masaż leczniczy redukuje bóle wynikające z napięcia mięśniowego, którego przyczyną często bywa długotrwały stres. Pomoże osobom w trakcie rehabilitacji po złamaniach kończyn lub zwichnięciach czy skręceniach stawów. Świetnie sprawdza się stosowany regularnie przy rwie kulszowej. Masaż leczniczy często jest stosowany w rehabilitacji osób trwale leżących. Usprawnia krążenie krwi i zapobiega powstawaniu przykurczy.

Dlaczego warto zdecydować się na masaż leczniczy kręgosłupa?

Masaż leczniczy kręgosłupa wykonuje się wtedy, kiedy zaburzona zostaje stabilizacja kręgosłupa w konsekwencji czego dochodzi do przeciążeń i napięć okolicznych tkanek. Obciążenia, które przenosi nasz kręgosłup rozkładane są w sposób nieprawidłowy. To często powoduje dyskomfort i ból podczas codziennego funkcjonowania. Powodem takiej sytuacji jest nieprawidłowa praca mięśni które stabilizują nasz tułów. Dzieje się to w konsekwencji długotrwałego siedzenia, czy też urazów, na które jesteśmy narażeni. Zwykle do takich urazów dochodzi tylko po jednej stronie ciała, przez co przeciwna strona kręgosłupa jest jeszcze bardziej obciążona. Łatwo o utratę stabilności kręgosłupa i nadmierne zużycie dysków. Leczniczy masaż kręgosłupa ma na celu rozluźnianie napiętych obszarów, umożliwiając włączenie do pracy osłabionych tkane. Efektem profesjonalnego masażu kręgosłupa w Fizjoandwell jest zlikwidowanie bólu i zachowanie właściwej sylwetki.

Masaż leczniczy w Warszawie – ile trwa zabieg?

Długość jednej sesji masażu leczniczego może trwać od 30 do 90 minut. Czas trwania zależy od dolegliwości oraz obszaru ciała, na którym znajduje się uraz. Po przeprowadzonym wywiadzie dopasujemy go indywidualnie do Twoich potrzeb. Warto zwrócić uwagę na to, że zwykle jeden masaż nie wystarcza i wskazana jest seria zabiegów, na przykład 5 lub 10 wizyt. Wychodzenie z urazu to proces, którego nie da się zakończyć na jednym spotkaniu ze specjalistą.

Masaż leczniczy na Ursynowie dopasowany do potrzeb

Zapraszamy Cię do naszego salonu na Ursynowie. Spotkasz tu doświadczonych fizjoterapeutów, którzy przez lata zdobywali wiedzę na temat ludzkiego ciała i jego potrzeb. Teraz z radością pomogą Ci pozbyć się wszelkich dolegliwości i wrócić do życia bez bólu i urazów. Wspólnie przeanalizujemy Twoje potrzeby i przystąpimy do zabiegów. Odwiedź nas na warszawskim Ursynowie i przekonaj się, że dbamy o każdy szczegół. Zapewniamy pełen profesjonalizm, przyjemną atmosferę i stuprocentową intymność. Do zobaczenia!